Fellesaktiviteter:

  • Rydding av busker og kratt langs veien (publisert 05 aug 2020)

    Vi vil gjerne minne om at den enkelte oppsitter langs Odalsveien har ansvar for å klippe busker og trær slik at de ikke hindrer sikt og ferdsel. Enkelte steder langs veien er det nå svært trangt for møter mellom biler og fotgjengere. Vi oppfordrer derfor alle til å ta sin tørn og rydde langs sin del av veien.  

  • Slemmestadveien stengt. Odalsveien midl.tidig åpnet for gj.kjøring (publisert 29 jul 2020)

    Pga av jordraset som gikk på Slemmestadveien er Odalsveien etter ønske fra Politiet midlertidig åpnet for gjennomkjøring for å sikre fremkommelighet for nødetatene. 

    Det er også verdt å merke seg at ambulanse-tjenesten har kommet med en tydelig oppfordring til oss: At alle som ringer nødetatene - 110, 112 og 113 - må huske å informere om hvor adressen er i forhold til bommen, slik at de kjører inn riktig vei. Dette gjelder generelt hele tiden - dvs når bommen er stengt som normalt. Vellet har distribuert bomåpnere tidligere, men vi er nå i nye distrikter, og ambulanser kan nå komme både fra Vestre Viken (Drammen, Bærum), Oslo Universitetssykehus (Ambulansestasjonen i Asker) og AHUS (Follo) og kan således ikke ventes å være like lokalkjent.

    Til info: Vi har flere ganger forsøkt å legge inn på Google Maps at veien er stengt med bom men av ukjent årsak blir dette fjernet etter få dager.

     

  • Årsmøte i vellet (publisert 02 jun 2020)

    Styret i vellet har nylig besluttet å utsette årets årsmøte til over sommeren. Det er ingen saker som det haster med, og når det fortsatt er klare anbefalinger om å begrense samlinger i god Corona-ånd, anså vi at årsmøtet like gjerne kunne vente til andre siden av sommerferien. 

    Vi kommer tilbake med innkalling og detaljer i god tid før årsmøtet. 

  • Tid for våropprydning..! (publisert 28 apr 2020)

    Vi står midt oppe i den kanskje merkeligste våren vi noen gang kommer til å oppleve, men kanskje nettopp i disse tider er det viktig at vi gjør en innsats og holder det pent i gata vår. Vi er jo så mye hjemme for tiden...!😀 Styret i vellet har ikke satt noen bestemt dag for dugnad i år, men tradisjonen tro så oppfordrer vi alle i vellet til å gjøre en innsats langs sin del av veien - og feie, rydde, rake, trimme buskas osv - helst før 1 mai. Styret har bestilt feiebil, og vi håper at maskinfeing også vil bli gjennomført før mai opprinner. 

    La oss hente inspirasjon hos Gråspurven dere! Den er skikkelig ivrig om dagen, og har fullt fokus på de vårlige sysler...! 😀😀


    (Vi kan i farten også nevne at styret så smått er i gang og forbereder årsmøtet i vellet, og innkalling vil bli sendt ut i løpet av neste uke. Om noen har forslag de ønsker å fremme for årsmøtet, så kan dere jo begynne å tenke på det allerede nå, selv om frist for levering blir annonsert først i innkallingen) 

  • Årsmøte Odalen Vel 2019 (publisert 12 mai 2019)

    Årsmøtet for Odalen Vel vil bli avholdt på "The Pipe" tirsdag 28 mai 2019 klokken 19. Innkalling m/agenda, årsberetning, forslag til votering samt regnskap/budsjett er tilgjengelig for nedlasting fra dokumentarkivet

  • Tid for vårdugnad..! (publisert 23 apr 2019)

    Våren er her og styret i vellet har fastsatt Mandag 29 april kl 1800 som tidspunkt for årets vårdugnad. Vi har bestilt feiebil, og håper (som i fjor) at maskinfeiingen vil bli gjennomført i løpet av inneværende uke, så grovarbeidet mht feiing er gjort før dugnaden. 

    Vi har ingen store "fellesoppgaver" som trenger innsats, men alle oppfordres - som vanlig - å gjøre en skikkelig innsats langs "sin" del av veien - og feie, rydde, plukke søppel, rake, klippe buskas og greiner som hindrer sikt langs veien osv. Vi forutsetter at alle har gjort sin innsats innen dagen er omme på mandag, og det er selvsagt lov å "tjuvstarte" med dugnadsarbeidet når som helst..... :) Styret utfører service på pullerten/bommen, så fra kl 18 til (ca) 19 mandag vil passering (med bil) ved bommen ikke være mulig. 

    La oss sammen sørge for å gjøre veien vår fin før mai's høytider og feiringer! Vel møtt...! :)


    Vi kan i farten også nevne at årsmøtet i vellet vil finne sted 28 mai kl 19 i pub'en, og innkalling vil bli sendt ut om kort tid. Eventuelle forslag til avstemming må være styret i hende senest 14 dager før møtet (dvs 14 mai), og kan leveres enten til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller postkassen til sekretæren, Jørgen Dahl, i Odalsveien 14.

  • Årsmøte Odalen Vel 2018 (publisert 09 mai 2018)

    Årsmøtet for Odalen Vel vil bli avholdt på "The Pipe" onsdag 23 mai klokken 19 til 21. Innkalling m/agenda, årsberetning, forslag til votering samt regnskap/budsjett er tilgjengelig for nedlasting fra dokumentarkivet

  • Våropprydning...! (publisert 08 mai 2018)

    Når våren først kom, så kom den kjapt! Den ene dagen stod man i snø til knes, og den neste var det 1. mai. Sånn kjentes det i hvert fall...:) Styret fikk tak i feiebilen før 1. mai, og selv om det ikke var satt noen spesifikk dato for den (v)årlige dugnaden så var mange i gang i slutten av april og feiet og ryddet. Styret vil imidlertid oppfordre alle som (ennå) ikke har feiet, ryddet, rakt, og trimmet buskas langs langs "sin" bit av veien å gjøre det - så snart som mulig. Hyggelig å ha det fint i veien når høytidene setter inn for alvor i mai... :) 

  • Status asfaltering (publisert 08 mai 2018)

    Styret skal ha befaring sammen med Veidekke førstkommende fredag (11 mai) og måle/merke opp samt kostnadsberegne nødvendig utbedring av veien. Resultatet vil bli fremlagt på årsmøtet 23 mai, og asfaltering iverksatt så snart det er mulig - forhåpentlig i månedsskiftet mai/juni. Flere av beboerne har også meldt seg på for å få asfaltert private arealer (ref prosessen vi kjørte i fjor høst).

  • Tid for dugnad..! (publisert 23 apr 2017)

    Torsdag 27 april kl 1800 er det tid for årets dugnad i vellet! Vi prøver (som i fjor) å få VIVA-IKS til å foreta maskinfeiing tidlig neste uke, så grovarbeidet mht feiing vil være gjort før dugnaden. Anleggsområdet fra nr 23 ned til krysset med Kirkealleen vil selvsagt naturligvis ikke bli feiet - ettersom det fortsatt er anleggsområde....

    Vi oppfordrer som vanlig alle å gjøre en innsats langs "sin" bit av veien - og feie, rydde, plukke søppel, rake, klippe buskas og greiner som hindrer sikt langs veien osv. Styret har i tillegg følgende på agendaen: Å fjerne fundamentet for den gamle veibommen. Her er det selvsagt lov å stille opp for å hjelpe til :-)

    I tråd med tradisjonen samler vi troppene til forfriskninger [og drøfting av påtrengende verdensproblemer...:-)] i krysset ved nr 23 når vi anser oss ferdige med innsatsen....

    La oss trå til og gjøre veien så fin som mulig før mai's høytider og feiringer! Vel møtt :-)


     

  • Gravearbeider ved nr 11 - Veien stengt 29 sep ! (publisert 28 sep 2016)

    Grunnet gravearbeider ved Odalsveien 11 vil veien være stengt deler av torsdag 29.9. Pullerten vil åpnes i kveld for innkjøring via Sundbyveien, slik at besøkende og leveranser kommer frem. Det vil også bli satt opp skilt i gamle Slemmestad sentrum.

    Øyvind

  • Tid for vårens dugnad..! (publisert 22 apr 2016)

    Våren er kommet, og torsdag 28 april kl 1800 er det tid for årets dugnad i vellet! Vi har fått bekreftet fra VIVA-IKS at de vil foreta feiing i Slemmestad (inkludert Odalsveien) tidlig neste uke, så grovarbeidet mht feiing vil være gjort før dugnaden. Vi oppfordrer imidlertid alle til å gjøre en innsats langs "sin" bit av veien - og feie, plukke søppel, rake, klippe buskas og greiner som hindrer sikt langs veien osv. Styret har i tillegg to aktiviteter på agendaen: Periodisk vedlikehold på veibommen, og gjenfylling av (de verste) hullene langs veien. Her er det selvsagt lov å stille opp for å hjelpe til :-)

    I tråd med tradisjonen samler vi troppene til forfriskninger [og drøfting av påtrengende verdensproblemer...:-)] i krysset ved nr 19 når vi anser oss ferdige med innsatsen....

    La oss trå til og gjøre veien fin og trivelig før mai's høytider og feiringer! Vel møtt :-)


    Glimt fra dugnad 2014...

     

  • To hus for salg i Odalsveien (publisert 22 apr 2016)

    To av eiendommene i Odalsveien er nylig lagt ut for salg - nr 16 og nr 31A. Vi ønsker lykke til med salget, og er selvsagt spent på hvem vi får som nye naboer i gata i løpet av sommereren :-)

        

  • Vi stenger bommen i Odalsveien igjen...:-) (publisert 13 nov 2015)

    VIVA IKS er nå ferdige med gravearbeidene nede i krysset Odalsveien/Ødegårdsbakken, og vi går tilbake til normal ferdsel i Odalsveien.

    Dermed stenges veibommen/pullerten igjen fra og med i morgen tidlig - lørdag 14 november.

  • Vellet registrert i Brønnøysundregistrene (publisert 12 nov 2015)

    Styret har tatt skrittet og registrert Odalen Vel i Brønnøysundregistrene - og dermed har vi fått eget organisasjonsnummer (916 229 674). Primært er dette gjort for å forenkle prosessen med formell forankring av fullmakter og overføring av disse ifm endringer i styret. Med bakgrunn i dette har vi også etablert bedriftsavtale med DnB, og dermed er vellets bankavtale nå knyttet til organisasjon og ikke person. Dette gjør det både enklere og ryddigere å overføre disposisjonsrett for bankkonto ifm endringer i styret, ettersom banken forholder seg til det som til enhver tid er registrert i Brønnøysund mht styrets sammensetning og disposisjonsrett til bankkonti. 

  • Førjulsfest (publisert 27 okt 2015)

    Anne Helstad har tatt initiativ til en "førjulsfest" for alle i vellet lørdag 28 november (se invitasjon her).  

    Påmelding innen 20 november til Anne (Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. / mob 91841823).

    Dette ligger an til å bli veldig trivelig, så meld dere på :-)

  • Gravearbeid og stenging av veien (publisert 21 aug 2015)

    De fleste har vel fått med seg at det skal utføres oppgraderinger av vann- og avløpsnettet i området vårt. Til uka er det anleggsstart, og i første omgang er det Ødegårdsbakken, kanskje bedre kjent som Dassegata, som skal tas. Det medfører stenging av veien vår og all innkjøring må derfor foregå fra Sundbyveien. Vi vil sørge for at pullerten senkes søndag kveld, slik at trafikk kan gå uhindret.

    De som er direkte berørt av gravearbeidene skal være informert forløpende, men dersom dere har spørsmål til VIVA IKS eller entreprenøren kan følgende kontaktinfo benyttes:

     

    Peter Henriksen, prosjektleder VIVA IKS AS, e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

    Steffen Brevig, prosjektleder Hagen Maskin, e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

     

    Vi vil holde dere løpende informert om arbeidene via hjemmesidene

     

    Øyvind

    Pullertsjef

  • Invitasjon til velfest lørdag 15 august! (publisert 02 aug 2015)

     
    Styret i Odalen vel

    Ønsker alle beboere velkommen til årets "velfest

    Festen holdes i hagen til Inger/Svend Arvid Carlen (nr 29B)

    Lørdag 15. august 2015.

    Vi fyrer kullgrillene kl. 16.00.

    Ta med mat, drikke, stoler og et lite bord, samt godt humør, så tilbringer vi kvelden sammen - store og små.

    Vi arrangerer tradisjonell «steinkast»-konkurranse (her må alle ta ansvar for å vippe Jo Ulrik ned fra "tronen), samt svamp-kast konkurranse for barna.

    PS: Arrangementet er vær-forbeholdt!

    Velkommen!

     

  • Sommerfest lørdag 15 august! (publisert 24 jun 2015)

    Styret vedtok i møte 3 juni og avholde sommerfest for vellet lørdag 15 august. Vi satser på å få til en hyggelig samling for både store og små - i god tradisjonell "velfest-ånd".... 

    Hold av datoen! Mer info kommer senere :-) 

  • Nytt styre konstituert 3 juni (publisert 04 jun 2015)

    Det nye styret i vellet hadde sitt første møte 3 juni 2015. Med bakgrunn i mandat fra årsmøtet 2015, konstituerte det nye styret seg som følger:

    • Leder: Jørgen Dahl (Odalsveien 14, tlf.: 91160912)
    • Nestleder: Andre Frogner (Odalsveien 12, tlf.: 47915865)
    • Kasserer: Henning Vik (Odalsveien 19, tlf.: 93448082)
    • Sekretær: Tom Bjørnar Ellingsen (Odalsveien 31A, tlf.: 90636278)
    • Styremedlem: Tommy Jansen (Odalsveien 21B, tlf.: 98882980)

    I tillegg fortsetter Øyvind Petterson (Odalsveien 18, tlf.: 94812730) i rollen som bomansvarlig.

  • Fartshumper anlagt - og bommen i funksjon igjen... (publisert 28 mai 2015)

    I tråd med vedtak på årsmøtet, har fartshumper blitt anlagt på begge sider av den nye veibommen. Etter en noe kronglete oppstart og flere måneder ute av drift, var anlegget i gang igjen torsdag 28 mai. Vi syns resultatet ble fint, og håper nå at bommen får en fredelig tilværelse i tiden fremover... :-)

  • Nye naboer + litt om veien (publisert 01 feb 2015)

    Nye beboere i 31B :-)

    Vi starter med å ønske våre nye naboer i 31B (det blå huset ved bommen) hjertelig velkommen i nabolaget! Familien Kjell-Arne Wold og Ona Chen flyttet inn i går, og har overtatt etter Christine og Remko Griep. Vi håper dere vil trives både med ny bolig og nye naboer :-)

    Strøing og brøyting

    Det har vært noen utfordrende uker for brøyter'n vår - Bjørn Ølstad. Verst var det vel når svollen lå under 10 cm nysnø... Vi fikk da noen klager på strøing, men under sånne forhold er strøing bortkastet ettersom grusen vil bli brøytet vekk i neste omgang. Det er visstnok også enighet blant dem som brøyter at man ikke bør brøyte nysnø på glattis helt vekk, men la det ligge igjen et lag som kan "feste" seg i svollen under. Bakken opp fra Kirkealleen til 28C er selvsagt "verstingen" og byr på utfordringer. Brøyterne kjører kun unntaksvis med kjetting og klarer seg fint under de aller fleste forhold, men Ølstad måtte hente inn en kollega med kjettinger for å få strødd opp denne bakken tidligere i uken... De fleste (inklusive kommunens brøytere) kjører så og si utelukkende på piggdekk, noe de visstnok har gjort i årevis uten problemer. Det er imidlertid vanskelige forhold om dagen, og jeg tror vi bare må ha litt overbærenhet med at brøyterne ikke kan "trylle" med hverken vær eller føre....

    Etterfylling av strøkasser har også vært en utfordring, ettersom pukkverkene rundt om har gått mer eller mindre tomme for tørrgrus i det siste. Våtgrus egner seg ikke i strøkassene ettersom det blir hardt som betong når temp'en kryper under null... Ølstad har imidlertid lovt å fylle kassene så snart han har fått tak i tørrgrus.

    Fjernkontroller til bommen

    Vi gikk relativt fort tom for fjernkontroller til den nye bommen. Vi syntes vi tok godt i med 70 stk...men de forsvant som "dugg for solen"... Nå er imidlertid en ny ladning på vei i posten, og for dem som fortsatt ikke har skaffet seg fjernkontroll eller ønsker flere, så blir det nye muligheter like over helgen. 

    Parkering langs veien

    Det har vært registrert endel tvilsom parkering av biler langs veien. Fremkommeligheten er nå ganske redusert på grunn av brøytekanter osv. og vi ber derfor alle å gi nødvendig passasje for større biler som søppelbiler og brannbiler når biler skal parkeres. Dette er også et krav fra kommunen. 

  • Veibommen - oppdatering (publisert 17 nov 2014)

    Det har desverre trukket noe ut i tid å få ferdigstilt den nye bommen. Vi venter fortsatt på asfalteringsfirmaet, men det ligger an til at Kito asfalt kommer i løpet av denne uken. Kabelsløyfer (følere) skal samtidig legges ned i asfalten, og anlegget skal kobles til styringsenhet og strøm før det er klar til bruk. Vi håper og tror dette skal bli en fin løsning når den kommer i drift. 

    Nye fjernkontroller til bommen har ankommet, og ettersom kostnaden for etableringen av bommen ender godt under budsjett, har styret besluttet å tilby kostnadsfritt innbytte av gamle "trykknapper" mot nye - en mot en. For dem som ikke har gammel fjernkontroll, eller ønsker flere, må disse kjøpes til kostpris - kr 300 pr stk. Fjernkontroller kan byttes/hentes hos Øyvind (nr 18) eller Jørgen (nr 14). For dem som skal kjøpe ny eller tilleggsenhet: Du behøver ikke ta med penger. (Vi fører liste, og vil helst ha penger direkte inn på konto).

  • Registrering på www.odalenvel.no! (publisert 14 sep 2014)

    Mange har fortsatt ikke registrert seg som brukere på web-portalen vår. Som nevnt på årsmøtet i vår, vil en god del informasjon som legges ut på web-portalen kun være tilgjengelig for registrerte brukere (interne saker, møtereferater o.l.). Vi oppfordrer derfor alle som fortsatt ikke har registrert seg å gjøre det her (det er gjort på et blunk). PS: Passord må inneholde minst 6 tegn hvorav minst én stor bokstav og ett tall.

  • Status ny veibom (publisert 14 sep 2014)

    Mange har etterspurt status mht etablering av veibommen, og styret kan meddele følgende: Leveranse av den nye veibommen (pullerten) er lovet i løpet av uke 39.  Styret tar sikte på få den installert i løpet av uke 40. Veien blir i den forbindelse stengt for gjennomkjøring (ved bommen) i en til to dager. I forbindelse med re-etableringen av veibommen vil det bli satt opp nye informasjonsskilt i begge ender av veien.

  • Montering av ny veibom (publisert 14 sep 2014)

    Da er omsider vår nye veibom (pullert) levert, og vi starter arbeidet med å få den på plass ettermiddagen onsdag 8 Oktober.

    Vi gjør i den forbindelse oppmerksom på at veien blir stengt for gjennomkjøring (ved bommen) mens arbeidet pågår.

    Vi sender ut oppdatert informasjon når monteringen er ferdig. 

Møter:

  • "Virtuellt" årsmøte 2020 i Odalen Vel (publisert 20 okt 2020)

    Som nevnt i nyhetsbrev utsendt 2 juni, så valgte styret å utsette årets årsmøte i vellet til etter sommeren p.g.a. den pågående pandemien og ditto råd fra myndighetene om å begrense forsamlinger til et absolutt minimum. Styret har sett an situasjonen utover høsten, og situasjonen har dessverre gått fra ille til verre. Styret har defor besluttet å gjennomføre årsmøtet "virtuellt" - dvs på nettet. Styrets oppfatning er at dette både er tilrådelig, og innenfor gjeldende vedtekter for vellet.

    Årets "årsmøte" vil foregå på denne måten:

    1. Medlemmene mottar varselskriv (dette skriv), med 14 dagers frist til å levere inn forslag til årsmøtet  
    2. Etter ovennevnte frist sender styret ut dokumentasjon for årsmøtet, herunder
      • Årsberetning,
      • Regnskap og Budsjett, og
      • Forslag til avstemning, herunder forslag til styrets sammensetning neste periode
    3. Medlemmene får nye 14 dager på å stemme over ovennevnte. Avstemning og "debatten" i forkant vil foregå på nettet og/eller pr e-post. Styret kommer tilbake til detaljene rundt dette ifm utsendingen av dokumentasjon (pkt 2).

    Med andre ord: Forslag til årsmøte må være styret i hende innen utgangen av uke 45 - dvs fredag 6 november. Forslagene sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller legges i postkassen til sekretæren; Jørgen Dahl i nr 14.

    Parallellt med vellets offisielle web-side www.odalenvel.no vil vi også støtte oss på vår facebook-gruppe på https://www.facebook.com/groups/odalenvel for å gjennomføre årsmøte-aktiviteten. (Mange har spurt om når giro for velavgiften blir sendt ut, og det vil bli gjort når årets kontingent er vedtatt av årsmøtet.)

    Har du spørsmål så ikke nøl med å kontakte en av oss i styret (ref: http://odalenvel.no/om-odalen-vel/71-styret-i-odalen-vel).

  • Innbetaling velavgift 2018 (publisert 13 jun 2018)

    Årsmøtet i vellet for 2018 vedtok å beholde velavgiften uendret - på kr 2500 pr husstand - for 2018. 

    PS: I tråd med årsmøtevedtak har asfaltering blitt utført, og faktura for arbeidet blitt mottatt. Som redegjort for årsmøtet må kostnaden delvis dekkes opp med årets velavgift, så vi tillater oss å be om at avgiften betales inn så snart som overhodet mulig - og senest innen 29 juni 2018

  • Innbetaling velavgift 2017 (publisert 06 sep 2017)

    Årsmøte 2017 vedtok å beholde velavgiften uendret for 2017 - dvs kr 2500 pr husstand. Styret ber om at velavgiften innbetales innen 30 september 2017

  • Innbetaling velavgift 2016 (publisert 09 jul 2016)

    Årsmøte 2016 vedtok å beholde velavgiften uendret for 2016 - dvs kr 2500 pr husstand. Styret ber om at velavgiften innbetales giro innen 31 juli 2016

  • Referat fra årsmøtet 2016 (publisert 09 jul 2016)

    Årsmøte i Odalen Vel ble avholdt torsdag 19 mai kl 1900 på "The Pipe". Referat fra årsmøtet og øvrige dokumenter er tilgjengelig for nedlasting i mapppen "Møter i vellet 2016". Vi venter fortsatt på formell godkjenning av regnskapet for 2015 fra revisorene, men håper å få det på plass innen kort tid. Signert regnskap vil da bli gjort tilgjengelig i nevnte mappe på web'en. 

    Merknader til referatet bes meddelt skriftlig til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. (evt i postkassen til Odalsveien 14) - senest 31 juli 2016.

  • Referat fra årsmøtet 2015 (publisert 24 jun 2015)

    Årsmøte i Odalen Vel ble avholdt onsdag 20 mai kl 1900 i kafeen til "Smak av Italia". Referat fra årsmøtet og øvrige dokumenter er tilgjengelig for nedlasting i mapppen "Møter i vellet 2015".

    På grunn av litt sviktende koordinering har vi dessverre ikke fått formelt godkjent regnskapet for 2014, men håper å få det på plass innen få dager. Signert regnskapet vil da bli gjort tilgjengelig sammen øvrige dokumenter fra årsmøtet.

    PS! Merknader til referatet bes meddelt skriftlig til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. (evt i postkassen til Odalsveien 14) - senest onsdag 8 juli 2015

  • Årsmøte 2014 - 7 mai (publisert 05 jun 2014)

    Det ble avholdt årsmøte i vellet onsdag 7 mai kl 1930 i kafeen til "Smak av Italia". Den store saken i år var å få besluttet videre planer for ny veibom. Årsmøtet stemte over styrets forslag til kostnadsramme og plassering. For øvrig behandlet årsmøtet bl a økning av velavgift og justering av vedtekter, og fikk en presentasjon av vellets nye web-portal.